Apa yang tidak termasuk dalam perlindungan? Buka

-2

Wow, anda mendapat perlindungan insuran! Tetapi apa yang tidak dilindungi oleh Program insuran kami?

  • USD350 yang pertama untuk setiap tuntutan.
  • Tempahan diluar aplikasi.
  • Kecederaan atau kerosakan terjadi semasa sesi "Perjumpaan Awal" atau kejadian yang berlaku akibat daripada "Perjumpaan Awal'.
  • Haiwan peliharaan yang tidak dimandulkan, vaksinasi, microchipped atau berlesen.
  • Sebarang haiwan peliharaan yang kecil tetapi tidak termasuk arnab, ikan, burung, hamster, tikus belanda, reptilia, kura-kura atau penyu.
  • Kehilangan atau kerosakan harta benda milik Penyedia Servis, jagaan, penjagaan atau kawalan, atau keluarga Penyedia Servis atau individu yang menetap bersama Penyedia Servis.
  • Jika tuntutan dibuat disebabkan jangkitan virus secara langsung atau tidak langsung yang diperoleh daripada haiwan peliharaan yang dijaga.
  • Kecederaan kemalangan atau jangkitan yang peroleh daripada Penyedia Servis atau individu yang menetap bersama Penyedia Servis.
  • Kehilangan haiwan peliharaan semasa dibawah jagaan Penyedia Servis.
  • Kecederaan haiwan peliharaan dibawah jagaan Penyedia Servis akibat daripada haiwan liar seperti ular, buaya, harimau atau lain-lain.
  • Keadaan yang dapat dielakkan seperti hama, kutu atau parasit.
  • Perlanggaran tanggungjawab professional (sebagai contoh melepaskan ikatan semasa membawa anjing berjalan) Ingat! Sentiasa pastikan haiwan peliharaan dalam keadaan selamat.
  • Tuntutan disebabkan oleh mengawan, mengandung, dirogol oleh haiwan lain sama ada milik Penyedia Servis atau haiwan yang lain. PetBacker tidak akan bertanggungjawab diatas kejadian berikut.
  • Rawatan untuk penyakit sedia ada, sakit tua atau penyakit sedia ada yang lain (contoh: Jangkitan Respiratori, masalah pundi kencing, gangguan darah, muntah, cirit-birit, dan gangguan gastrousus lain.) Kami sentiasa menekankan kepentingan untuk mendapatkan maklumat mencukupi sebelum anda menerima haiwan tersebut untuk dijaga.
  • Penjagaan veterina bagi tempoh yang panjang- Contoh,. penjagaan yang melebihi 30 hari setelah kecederaan.
  • Kerugian Pemilik Haiwan Peliharaan bagi rawatan susulan untuk haiwan mereka.
  • Pengurangan harga asal di dalam platform.
  • Caj pembatalan yang dikenakan akibat daripada pembatalan percutian.
  • Kehilangan pendapatan akibat daripada tetapan tempahan melalui PetBacker.
  • Gangguan emosi akibat daripada tempahan melalui PetBacker.
  • Saman, penalti, bayaran tambahan atau pembayaran lewat.
  • Hukuman, kejadian buruk atau kerosakan tertentu.
  • Tuntutan daripada atau melibatkan Penyedia Servis akibat berada di tempat yanh dilarang termasuk tetapi tidak terbatas pada pelanggaran aturan, peraturan, akta perjanjian atau perundangan bersama.
  • Segala tuntutan yang timbul dari kejadian yang berkaitan dengan pekerjaan, pekerjaan atau perniagaan Penyedia Servis.
  • Apa-apa liabiliti yang ditanggung oleh Penyedia Servis di bawah kontrak atau perjanjian apa pun kecuali liabiliti tersebut akan dilampirkan sekiranya tiada perjanjian tersebut.
  • Penghakiman yang tidak pertama kali disampaikan oleh atau diperoleh dari mahkamah bidang kuasa yang berwenang di negara tuntutan.
  • Pekerjaan yang melibatkan tempat perlindungan atau penyelamat di mana bayaran perkhidmatan Petbacker tidak dikenakan.
  • Tuntutan kecederaan terhadap pengguna haiwan peliharaan yang ditimbulkan oleh mana-mana haiwan kesayangan yang berada atau tinggal dengan Pet Sitter yang bukan berasal dari pekerjaan dengan PetBacker.
  • Sebut harga yang berada di bawah kadar purata biasa lebih dari 30 peratus.
  • Kematian Haiwan Peliharaan

 

Anda mungkin juga berminat dalam:

Siapa yang tidak layak untuk perlindungan insuran PetBacker?

Bantuan Penyedia Servis

F
Disiarkan 3 tahun yang laluoleh faqeditor
#137620 lihat

Sila log masuk untuk menghantar jawapan