Bagaimana kami bisa membantu?
Array ( [language] => id-ID [Itemid] => 1217 [lang] => id-ID [option] => com_faqbookpro [view] => question [id] => 1376 )
Apa yang tidak termasuk dalam perlindungan? Buka
Wow, anda mendapat perlindungan insuran! Tetapi apa yang tidak dilindungi oleh Program insuran kami?
- USD350 yang pertama untuk setiap tuntutan.
- Tempahan diluar aplikasi.
- Kecederaan atau kerosakan terjadi semasa sesi "Perjumpaan Awal" atau kejadian yang berlaku akibat daripada "Perjumpaan Awal'.
- Haiwan peliharaan yang tidak dimandulkan, vaksinasi, microchipped atau berlesen.
- Sebarang haiwan peliharaan yang kecil tetapi tidak termasuk arnab, ikan, burung, hamster, tikus belanda, reptilia, kura-kura atau penyu.
- Kehilangan atau kerosakan harta benda milik Penyedia Servis, jagaan, penjagaan atau kawalan, atau keluarga Penyedia Servis atau individu yang menetap bersama Penyedia Servis.
- Jika tuntutan dibuat disebabkan jangkitan virus secara langsung atau tidak langsung yang diperoleh daripada haiwan peliharaan yang dijaga.
- Kecederaan kemalangan atau jangkitan yang peroleh daripada Penyedia Servis atau individu yang menetap bersama Penyedia Servis.
- Kehilangan haiwan peliharaan semasa dibawah jagaan Penyedia Servis.
- Kecederaan haiwan peliharaan dibawah jagaan Penyedia Servis akibat daripada haiwan liar seperti ular, buaya, harimau atau lain-lain.
- Keadaan yang dapat dielakkan seperti hama, kutu atau parasit.
- Perlanggaran tanggungjawab professional (sebagai contoh melepaskan ikatan semasa membawa anjing berjalan) Ingat! Sentiasa pastikan haiwan peliharaan dalam keadaan selamat.
- Tuntutan disebabkan oleh mengawan, mengandung, dirogol oleh haiwan lain sama ada milik Penyedia Servis atau haiwan yang lain. PetBacker tidak akan bertanggungjawab diatas kejadian berikut.
- Rawatan untuk penyakit sedia ada, sakit tua atau penyakit sedia ada yang lain (contoh: Jangkitan Respiratori, masalah pundi kencing, gangguan darah, muntah, cirit-birit, dan gangguan gastrousus lain.) Kami sentiasa menekankan kepentingan untuk mendapatkan maklumat mencukupi sebelum anda menerima haiwan tersebut untuk dijaga.
- Penjagaan veterina bagi tempoh yang panjang- Contoh,. penjagaan yang melebihi 30 hari setelah kecederaan.
- Kerugian Pemilik Haiwan Peliharaan bagi rawatan susulan untuk haiwan mereka.
- Pengurangan harga asal di dalam platform.
- Caj pembatalan yang dikenakan akibat daripada pembatalan percutian.
- Kehilangan pendapatan akibat daripada tetapan tempahan melalui PetBacker.
- Gangguan emosi akibat daripada tempahan melalui PetBacker.
- Saman, penalti, bayaran tambahan atau pembayaran lewat.
- Hukuman, kejadian buruk atau kerosakan tertentu.
- Tuntutan daripada atau melibatkan Penyedia Servis akibat berada di tempat yanh dilarang termasuk tetapi tidak terbatas pada pelanggaran aturan, peraturan, akta perjanjian atau perundangan bersama.
- Segala tuntutan yang timbul dari kejadian yang berkaitan dengan pekerjaan, pekerjaan atau perniagaan Penyedia Servis.
- Apa-apa liabiliti yang ditanggung oleh Penyedia Servis di bawah kontrak atau perjanjian apa pun kecuali liabiliti tersebut akan dilampirkan sekiranya tiada perjanjian tersebut.
- Penghakiman yang tidak pertama kali disampaikan oleh atau diperoleh dari mahkamah bidang kuasa yang berwenang di negara tuntutan.
- Pekerjaan yang melibatkan tempat perlindungan atau penyelamat di mana bayaran perkhidmatan Petbacker tidak dikenakan.
- Tuntutan kecederaan terhadap pengguna haiwan peliharaan yang ditimbulkan oleh mana-mana haiwan kesayangan yang berada atau tinggal dengan Pet Sitter yang bukan berasal dari pekerjaan dengan PetBacker.
- Sebut harga yang berada di bawah kadar purata biasa lebih dari 30 peratus.
- Kematian Haiwan Peliharaan
Anda mungkin juga berminat dalam:
Siapa yang tidak layak untuk perlindungan insuran PetBacker?
F
Disiarkan 3 tahun yang laluoleh faqeditor
#137620 lihat
Sila log masuk untuk menghantar jawapan