Apa yang akan terjadi jika anda lambat untuk mengambil haiwan peliharaan anda semula? Buka

0
"

Kami sentiasa menasihati:

Untuk servis penginapan haiwan peliharaan:

Daftar masuk: Selepas jam 12.01 PM

Daftar keluar: Sebelum jam 11.59AM

Bertolak ansurlah dengan Penyedia Servis kami kerana mereka mungkin mempunyai pekerjaan yang lain selepas itu seperti berjalan bersama anjing. Mereka mungkin memerlukan bayaran tambahan untuk masa tambahan tersebut. Anda boleh dikenakan bayaran tambahan jika anda mengambil haiwan peliharaan anda lebih dari jam 11.59AM. Walaubagaimanapun, kami tidak menyarankan Penyedia Servis untuk mengenakan bayaran berlebihan melebihi kadar bayaran penuh untuk satu malam jika anda hanya terlambat kurang dari 12 jam. Tetapi, terdapat juga Penyedia Servis yang fleksibel dan tidak akan mengenakan bayaran tambahan. Anda boleh berbincang dnegan mereka sebelum membuat pembayaran terakhir.
Hanya tempahan yang dipanjangkan atau tempahan semula melalui PetBacker akan mendapat perlindungan Insuran sepenuhnya. Jika haiwan peliharaan tidak diambil semula dalam tempoh 12.01PM sehingga 11.59AM keesokannya. Pembayaran tambahan boleh dikenakan.

Untuk Penjagaan hari:

Tempoh daftar masuk dan daftar keluar hendaklah dilakukan dalam tempoh 8 jam. Jika haiwan peliharaan tidak diambil dalam tempoh 8 jam, Penyedia Servis boleh mengenakan bayaran tambahan.
Hanya tempahan yang dipanjangkan atau tempahan semula melalui PetBacker akan mendapat perlindungan Insuran sepenuhnya. Jika haiwan peliharaan tidak diambil semula dalam tempoh 8 jam, Insuran kami akan melindungi haiwan peliharaan anda dalam temph 8 jam sahaja.

*Membuat tempahan melalui PetBacker akan melayakkan anda untuk mendapat kupon diskaun bagi setiap 5 tempahan.

Untuk maklumat lanjut mengenai cara untuk membuat tempahan/tempahan semula, anda boleh merujuk link di bawah:

Bagaimana untuk menempah Penyedia Servis semula?

"
F
Disiarkan 3 tahun yang laluoleh faqeditor
#132812 lihat

Sila log masuk untuk menghantar jawapan